پورمختار:سپردن وزارت کشور به رحمانی فضلی اقدامی شایسته از سوی رئیس جمهور است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

پورمختار:سپردن وزارت کشور به رحمانی فضلی اقدامی شایسته از سوی رئیس جمهور است

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون قانون اساسی، با تأکید بر اینکه رحمانی فضلی گزینه خوبی برای پست وزارت کشور است، گفت: سابقه درخشان وزیر پیشنهادی کشور در زمینه نظارتی و اجرایی وی را گزینه خوب و مطمئنی برای تصدی بر وزارتخانه مذکور کرده است.

 محمدعلی پور‌مختار در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سوابق اجرایی، سیاستی، نظارتی، قضاوتی و کار در رسانه ملی، گفت: رحمانی فضلی با تجربه و سوابق فراوانی که دارند به خوبی می‌توانند از پس اداره وزارت کشور به عنوان یکی از اصلی‌ترین وزارت‌‌خانه‌های کشور برآیند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آشنایی وزیر پیشنهادی کشور با مسائل تشکیلاتی، سیاسی و امنیتی وی را به عنوان بهترین فرد برای تصدی این وزارت خانه کرده است.

 رئیس کمیسیون اصل نودم قانون قانون اساسی، با تأکید بر اینکه رحمانی فضلی گزینه خوبی برای پست وزارت کشور است، گفت: سابقه درخشان وزیر پیشنهادی کشور در زمینه نظارتی و اجرایی وی را گزینه خوبی برای تصدی بر وزارتخانه مذکور کرده است.

 این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: عبدالرضا رحمانی فضلی بهترین و مطلوب‌ترین انتخابی بود که آقای روحانی برای پست وزارت کشور در نظر گرفتند و بی‌شک پس از سپردن این وزارت‌خانه به وی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

 رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی کشور بی‌شک با رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس عهده‌دار این پست می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,ساعت 21:4  توسط محمد گلزار